Педагогтарға ұсыныстар


Педагогтарға ұсыныстар

Егер сізде баланың эмоциялық-психологиялық жағдайы туралы қорқыныш болса немесе оның мінез-құлқындағы нәрсе сізді алаңдатса, онда суицидтік дағдарыстың алдын-алу шараларын қабылдау қажет болуы мүмкін. Мұнда бастысы - баланың өзін-өзі бағалауы. Позитивті өзін-өзі бағалау, балалар мен жасөспірімдерді психологиялық күйзелістен және депрессиядан қорғайды, сонымен қатар оларға өмірдегі күйзелістік жағдайларды жеңуге көмектеседі. 

Өзін-өзі бағалауды арттыру үшін бірнеше амалды қолдануға болады. Әрқашан балаға тән барлық жақсы және табысты қасиеттерді атап өтуге тырысыңыз. Жетістік сезімі, бір нәрседегі жетістіктер, соның ішінде өзі қолжеткізген жетістіктер жағдайды жақсартады, өзіне деген сенімділікті арттырады және болашаққа деген сенімді нығайтады. 

Жасөспірімге немесе бозбалаға үнемі қысым жасамау керек немесе барлық жақсы нәтижелерге жету үшін (оқуда, өмірде және т.б.) шамадан тыс талаптар қоймау керек. Балаларды сол қалпында қабылдау маңызды. 

Баланың тәуелсіз ұмтылысына қолдау көрсетіңіз. Оны тым қатал бағаламаңыз. Жалпы, аз бағалауға тырысыңыз. Тәуелсіздік және өз дағдылары – бұл өзін-өзі бағалауды арттыру үшін маңызды болып табылады. 

Өзін-өзі бағалау көбінесе физикалық дамуға, құрдастар арасындағы қарым-қатынас дағдыларына байланысты. Спортпен айналысу, достары арасындағы жетістіктерін мақтаңыз. 

Суицид туралы ойлайтын жасөспіріммен әңгімелесу барысында қажет: 

* әңгімелесушіге барынша қызығушылықты таныту;

* ақырын, қарапайым сөйлеп, жеңіл сұрақтар қою керек («Не болды?», «Сенде бір жағдай болған сияқты. Нені уайымдап жүрсің?»); 

* сұхбаттасушыны мұқият тыңдап, оған эмоциялық тәжірибелер туралы еркін сөйлесуге, сөздердің артында жасырылған мәселені түсінуге бар күш-жігерін салуға мүмкіндік беріңіз;

* барлық нәрсені, тіпті баланың ең кішкентай шағымдары мен реніштерін мұқият қарастырыңыз, айтылғанның ешқайсысын назарсыз қалдармаңыз; 

* баланың ниеттері мен сезімдерінің ауырлығын, эмоционалды дағдарыстың тереңдігін бағалау үшін жасөспірім үлкен қиындықтарға тап болуы мүмкін, бірақ сонымен бірге өзіне қол жұмсау туралы ойламайды, көбінесе жақында депрессияға ұшыраған адам кенеттен турбулентті, тынымсыз әрекетті бастайды, мұндай мінез-құлық мазасыздықтың негізі бола алады;

* кез-келген, тіпті ең таңғаларлық мәлімдемелер үшін таң қалмаңыз немесе айыптамаңыз, оның бақытсыздығы шамалы, ол басқаларға қарағанда жақсы өмір сүреді деп талап етпеңіз, "барлығында бірдей проблемалар бар" деген сияқты мәлімдемелер сізді одан да қажетсіз және пайдасыз сезінуге мәжбүр етеді; негізсіз жұбаныш ұсынбаңыз, бірақ проблеманың уақытша сипатын баса көрсетіңіз, жасөспірімге үміт ұялатуға тырысыңыз-бұл нақты және оның күштері мен мүмкіндіктерін нығайтуға бағытталған болуы керек;

* өз өлімі туралы идеялардың романтикалық-қайғылы сипатын жоюға тырысыңыз;

* адаммен емес, оның проблемасымен күресу үшін баламен тең дәрежеде сөйлесу керек, егер онымен кішкентай бала ретінде сөйлессе, баланы алыстатуы мүмкін;

* сіз кідіріс болған сайын бірдеңе айту керек деп ойламаңыз, үнсіздік әрқайсыңызға ойлануға уақыт береді; не істеу керек және қалай айту керектігін түсінбейтін кезде – ештеңе айтудың қажеті жоқ, тек жанында болған дұрыс









«Қостанай жоғары медициналық
колледжі»КМК-ның
миссиясы

►Медициналық дәстүрлерді сақтау және инновациялық технологияларды енгізу арқылы студенттер мен тыңдаушылардың жоғары білім деңгейін және кәсіпқойлығын қамтамасыз ету.


«Қостанай жоғары медициналық
колледжі» КМК-ның
болашақ көрінісі

►Біз практикалық денсаулық сақтаудың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін, білім беру қызметтерін ұсыну нарығында көшбасшылық позицияны қалыптастыруға және сақтап қалуға тырысамыз.



МЕМЛЕКЕТТІК ЛИЦЕНЗИЯ